تاثیر میوه‌ها بر صدا (بخش 2)


تاثیر میوه‌ها بر صدا (بخش 2)
  • تاریخ شنبه 4 اردیبهشت 1400
  • شماره یادداشت 31
  • زمان مطالعه 2 دقیقه
  • توضحات کوتاه کاربران حرفه‌ای صدا ترجیح میدهند که میوه به عنوان یکی از میان وعده ها یا شاید هم وعده های غذایی آنان باشد. اما اینکه چه میوه‌ای؟ و چه زمانی قصه خاص خودش را دارد، ممکن است گاهی خوردن یک میوه در زمان نامناسب شما را با دردسر مواجه کند! در این مجموعه مقالات ب

تاثیر میوه‌ها بر صدا (بخش 2)

کاربران حرفه‌ای صدا ترجیح میدهند که میوه به عنوان یکی از میان وعده ها یا شاید هم وعده های غذایی آنان باشد. اما اینکه چه میوه‌ای؟ و چه زمانی قصه خاص خودش را دارد، ممکن است گاهی خوردن یک میوه در زمان نامناسب شما را با دردسر مواجه کند! در این مجموعه مقالات به بررسی نقش و تاثیر میوه‌جات بر صدا می‌پردازیم، اما پیش از آن یک نکته مهم را نیز متذکر شویم که: بحث ما از منظر عمومیست و قطعا شما می‌بایست نقش میوه‌ها را در بدن خود از نظر حساسیت و واکنش‌های بدنی خودتان هم ضمن آگاهی از این موارد مورد سنجش و آزمایش بیشتر هم قرار دهید. 

این قسمت: بررسی نقش زردآلو، توت و نارگیل

زردآلو: از قدیم این میوه برای رفع اضطراب معروف بوده و آن هم به دلیل وجود منیزیم است. خوب همین مورد ابتدایی نشان می‌دهد که زردآلو نقش موثری در کاهش استرس دارد. پس یک نمره مثبت برای ان در نظر می‌گیریم!

توت: نه تنها توت بلکه خانواده توت‌ها برای شما مفید هستند، خواص آنتی اکسیدانی توت برای همه واضح است و قطعا وقتی برای سلامت بدن شما مفید است در سلامت صدای شما نیز فوق العاده است. مصرف توت پیش از اجرا یک محافظت کننده خوب از صداست. 

نارگیل: این میوه یک تسکین دهنده است. اما همانطور که پیش از این هم گفتم تک تک این میوه‌ها را باید به شخصه تست کنید، هیچ دلیلی وجود ندارد که چون گفتیم خوب است پس قطعا برای شخص شما و بدن شما هم عالی باشد. تست کنید و نتایج آن را نسبت به واکنش‌های بدن خودتان ببینید! ما از منظری کلی این موارد را بررسی می‌کنیم. نارگیل با بیماری‌ها و مخصوصا ویروس‌ها سر ناسازگاری دارد و این بسیار برای سلامت بدن شما خوب است و قطعا که سلامت صدای شما را نیز تضمین می‌کند. روغن نارگیل هم نقشی برابر با این میوه را ایفا می‌کند.